Małgosia Radziszewska wyróżnia się umiejętnością projektowania, przygotowywania i realizowania badań rzeczywiście dopasowanych do specyficznych potrzeb badanej branży. Jej otwartość na każdym etapie procesu badawczego, a także umiejętność dojrzenia szerszego kontekstu badań w strategii firmy czynią z Małgosi świetnego przewodnika w komunikacji często trudnych wyników i pracy nad nimi z klientami wewnętrznymi.
Radosław Ziółek
Dyrektor Działu Badań i Analiz Programowych
TVN SA
Współpracuję z Gosią Radziszewską od lat. Badania realizowane przez Gosię są przeprowadzane profesjonalnie, zgodnie ze sztuką badawczą i co ważne – we wspaniałej atmosferze.
Maria Gerszewska
Kierownik Wydziału Badań Rynkowych
Orange
Pracowałem z Gosią wiele razy.Jest wybitnym znawcą badań, potrafi dobrać badanie do potrzeby klienta, dopasować narzędzia badawcze tak, aby pomóc, a nie żeby zrealizować kolejne zlecenie. Praca z nią to ogromna przyjemność, podczas setki wspólnych fokusów Gosia nauczyła mnie, że badanie jest drogą do sukcesu, a nie kolejną pozycją w biznesplanie.Niech najlepszą rekomendacją będzie to, że dziś na pytanie: komu zlecamy badanie, odpowiadam: nieważne jakiej firmie, ważne, żeby na czele zespołu badawczego stała Małgosia Radziszewska!
Adam Fijałkowski
Wiceprezes Zarządu
Dyrektor programu i promocji
Grupa Radiowa Agory
Zdecydowanie rekomenduję współpracę z Gosią Radziszewską, z którą miałem okazję realizować kilkanaście projektów badawczych z zakresu tworzenia produktów, komunikacji i przede wszystkim badania potrzeb klientów. Gosię cenię szczególnie wysoko za wyjątkową kreatywność w podejściu do zagadnień badawczych oraz niebywały profesjonalizm.
Maciej Borecki
Kierownik Zespołu Badań Marketingowych
Totalizator Sportowy